< Index - Det senaste är alltid sist. Sida 1 <%new%>
Marinkedjan.se sponsrar forumet
1 svar hittills.

Söndag 13 Mars 2005, 22:51 Marinkedjan.se sponsrar forumet (Ursprungligt inlägg)

Klicka, för bild i normal storlek
Marinkedjan.se - Båttillbehör på internet

Hej

Trevligt med ett båtforum på internet, samt tack för länken Inge. Jag vill på min egen såväl som Marinkedjan.ses vägnar tacka för den informativa AIS sidan som finns på orebrohamn.com.

Marinkedjan.se har under en tidsperiod gjort lite reklam att de som skriver "SSRS" vid beställning i meddelandefältet så skänker vi 3 % av ordersumman till sjöräddningssällskapet. Vi anser att deras arbete bör uppmuntras.

På samma sätt anser vi att arbetet med att sprida kunskap och information om AIS bör uppmuntras. Om forumägaren önskar
så erbjuder vi oss att till denne betala 3 % för alla ordrar där folk skriver "AIS-forum" i meddelandefältet.

Vi hoppas på detta sätt kunna understödja spridning av den intressanta funktionen AIS. Såväl som kunskapsutbyte om denna.

Hoppas att folk inte anser att detta är för mycket reklam. Då beklagar jag!

Frågor, kommentarer - Kontakta mig på thomas.holm@marinkedjan.se

Thomas Holm | e-post | hemsida


Måndag 21 Mars 2005, 16:22


Tänkte försöka svara på de frågor vi får flest av varje dag.

Vilka AIS enheter har Ni?
Vi har två olika - Nasa AIS Mottagare 2490:- samt Nasa AIS Plotter för 4490:-

Hur lång leveranstid har Ni?
Du har din leverans inom 10 arbetsdagar. Oftast mycket kortare! Men tänk på att skriva ditt ordernummer samt namn på inbetalningen! Vi har varje vecka 10-20 inbetalningar vi får sitta och spåra ägare till.

Behövs en till antenn?
Ja, för tillfället finns inget bra filter som klarar av att dela på signalerna. Vi har samarbetat med de ledande antenntillverkarna och provat enheterna. Enda vi hittade var en splitter som även krävde byta av befintlig antenn och var för dyr.

Har ni antenner?
Vi har i dagarna fått hem leveranser av stort antal olika antenner i alla priskategorier från 299:- och uppåt.

Kom ihåg att skriva "AIS-forum" vid beställning och stödja AIS forumet!

Thomas Holm | e-post | hemsida


< Index - Marinkedjan.se sponsrar forumet

Sida 1

     Till AIS-sidan